Gražinimo politika

„Alarmservice Shop“ siūlo 14 dienų grąžinimo politiką daugeliui visų mūsų svetainėje esančių produktų, išskyrus vartojimo produktus, tokius kaip viela, baterijos, maisto produktai ir pipiriniai purškalai. Papildomai už specialų užsakymą ir iš anksto užprogramuotas sistemas pinigai negrąžinami. Aliarmo stebėjimo paslauga grąžinama, jei paslauga nebuvo aktyvuota. Pagal šią politiką už grąžinamąją išmoką galima grąžinti GSM ir kitą pavojaus signalų įrangą, jei ji taip pat NĖRA suaktyvinta. Įjungtas GSM ir kiti ryšių produktai NE grąžinami. Bet kokias prekes, už kurias draudžiama grąžinti pinigus, paprastai galima grąžinti, jei jos yra defektinės ir joms taikoma garantija.


Mes neimame jokių išteklių atnaujinimo mokesčių, jei laikomasi šių sąlygų:


RMA numerį turite gauti iš mūsų el. Paštu: shop(eta)alarmservice.lt arba telefonu +37067782496. Jūsų RMA numeris turi būti aiškiai pažymėtas siuntimo pakuotės išorėje. Grąžinamas (-i) produktas (-ai) turi būti saugiai supakuotas į atskirą siuntimo dėžę. Negalite tiesiog pritvirtinti siuntimo etikečių / pašto ar rašyti tiesiai ant pačios produkto pakuotės dėžutės ir taip išsiųsti. Produktas turi būti gautas mūsų sandėlio vietoje per 30 dienų nuo užsakymo datos. Grąžinami produktai turi būti naujos ir perparduodamos būklės, įskaitant gaminio pakuotę ir visus prie gaminio pridedamus vadovus bei dokumentus. Bet kurį produktą, kuris grąžinamas kaip panaudotas, netinkamai supakuotas, trūksta daiktų, be išsamios dokumentacijos medžiagos, arba bet kurį iš šių dokumentų nepažymėjus ar sudužus, bus atsisakyta grąžinti arba jis turės sumokėti 25% papildymo mokestį. Klientas bus atsakingas už bet kokio prekės (-ių), už kurią (-ias) atsisakoma grąžinti, siuntimo iš naujo mokesčius.